h1

Dan före dan

april 16, 2010

Ja, imorgon är det dags att tävla igen. Mocca och jag ska iväg på workingtest på Lidingö. Förra året gick det riktigt bra för oss, vilket var både jättekul och oväntat eftersom det var vår allra första tävling. Sedan dess har vi hunnit med några fler starter, men nu blir det å andra sidan premiär i ÖKL och betydligt svårare än förra året. Det ska bli jättespännande att se var vi står. Hoppas bara jag kan hålla nerverna i styr! 😉 Hur som helst så ser jag fram emot en kul dag och hoppas vi har vädergudarna på vår sida. En liten rapport kommer förstås i bloggen så småningom.

Önskar alla bloggläsare en trevlig helg!

11 kommentarer

  1. Vi håller tummarna!!


    • Tack Mia! Jag hör såklart av mig med en liten rapport efteråt. 🙂


  2. Heja, heja! Det är klart det går bra, se det som en kul träning bara.


    • Jodå, det gick rätt bra, trots att jag inte såg det som träning utan var helt inställd på att det var en tävling vi var på. 😉

      Må gott!


  3. Ibland måste man bara går händelserna i förväg…
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Helt okej Anita, du är förlåten…. 🙂


  4. Hej duktiga tjejerna!
    Vi som inte var kvar till prisutdelning av olika anledningar 😉 vill gratta så enormt mycket till er fantastiska poängsamling!
    GRATTIS!
    kram o nospuss fr oss


    • Tack Karin! Så kul att träffa er idag, hoppas vi ses snart igen! 🙂

      Kramar till er också!


  5. Förstår av föregående att det gick alldeles suveränt bra. Massor av grattis kramar från oss 🙂


  6. Vi igen 98/100 och klassvinst!! Grattis grattis grattis!!!


    • Tack! 🙂 Försökte ringa dig förut, men det gick inte att komma fram på mobilen. Kanske kan höras imorgon istället?



Lämna en kommentar