h1

Veckorna går så fort

april 29, 2010

Redan torsdag! Var tar tiden vägen? Det känns lite orättvist. Varför ska november behöva dra benen efter sig medan april springer iväg i 200 knyck? För att inte tala om maj, den månaden ser man knappt skymten av förrän den har passerat. Fullproppad med kursavslutningar, födelsedagsfiranden, jaktprov, helgdagar och andra trevligheter som den är. Svisch, så var det redan juni och dags för skolavslutning och sommarlov. Häpp! 🙂

Men än så länge är det faktiskt april, i alla fall i något dygn till. Valborgsmäss imorgon! Vi har lyckats dubbelboka oss både dag- och kvällstid: resten av familjen åker iväg på sillunch medan jag tränar hund, och sen ska Lasse iväg och spela på kvällen så jag och barnen får åka och titta på brasa på egen hand. Med lite tur så hinner vi ses lör+sön i alla fall. 🙂

Önskar alla bloggläsare en riktigt skön valborgshelg!

4 kommentarer

  1. Önskar dig också en trevlig Valborg. Så du ska träna? Ska jag också på lördag:-)


    • Lycka till på lördag! Nu får du se till att försvara G2:ornas heder Gerd…. Vi håller tassar och tummar! 🙂

      Trevlig valborg!


      • Nä, du Åsa, inte en susning att jag kommer upp i ditt resultat. Tar det bara som en träning för att se vad jag behöver träna mer på (vet jag ju egentligen:-)) Det som ev går bra tar jag som ett + i protokollet. Men håller du tummarna, så kanske vi klarar nånting!:-)


      • Men Gerd, det var inte så jag menade! Skit i poängen nu och se bara till att ha en toppenkul dag! Det är ju ändå det absolut viktigaste!! Jag håller iaf alla mina två tummar och Mocca håller sig i tårna för syrran Silke! Lycka till!!! 🙂



Lämna en kommentar